De 4 bildene kommer imorgen, jeg er sikker på jeg vinner,trener litt imorgen., bring me champagne:) :)) i hope is alright You’re doing what you think is right You’re digging deep inside When you’re put to the test When things don’t seem to go as planned PSP For den KreativeI denne gruppen får vi ett månedstema, det skal sendes inn 4 bilder av temaet i løpet av måneden. Har du lyst å bli med kan du gå til denne Aases pspHei, nå har jeg kommet igang på handarbeidssonen og der er det mye spennende.Skal prøve meg på nye ting nå, f.eks smyrnasøm,så får jeg se om jeg har glemt noe.Har laget noen kort nå,printet ut en del,og det er veldig morsomt. Har du laget noen? Aases pspHei Aase, du verden for en kreativitet, så masse flott du har laget. Psp GrupperFor dere som har lyst å begynne med Paint Shop Pro kan dere gå her SertfikaterHer er 2 sertifikater eg har fått en for gjennomført 10 leksjoner den andre for 20 leksjoner. Har også begynt i gruppene PSP-Morro og PSP-For den Kreative Det er kjempegøy å være med og alle i gruppene er så hyggelige :-) Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer